About Me

My photo
"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever." - Disney A happy man, that Disney person. And this is one of my favorite quotes, that's where I find inspiration. Stealing from other people's wisdom, huh? Anyhow, I don't talk about myself at all, if you would like to find out - you'll have to figure out how, on your own... Take a Chance [on Me]!

Wednesday, January 23, 2013

Uobicajne anegdote sa palube 7

Desava se to i nama malim ljudima iz daleke zemlje na brdovitom Balkanu.

Ne vredi govoriti o tome koliko je tesko I zahtevno bilo ostvariti ovaj cilj – umesto toga, bitno je koliko toga sam naucila uz put.  Koliko sam samo eseja napisala na temu licnog razvoja I multikulturalnosti; o tome cemu se nadam I sta ocekujem od ovog putovanja – a kad u stvari ja nemam pojma sta ocekujem. Znam da sam spremna, da je ovo TO nesto o cemu sam sanjala ceo svoj zivot – ovo je putovanje iz snova, kombinacija lepog I korisnog. Ne znam sta je vece iskustvo – to sto sam pokusala SVE moguce I nemoguce da bih ostvarila ovo putovanje,ovaj semester ILI ono sto me ceka na kraju, kad budem prosla I videla sve ove zemlje, kulture I sve ove razlicite ljude. Zaista ne znam, moracemo svi zajedno da cekamo I saznamo.

Vec sam bila na Havaje, sada sam u sred Pacifika I idem ka Japanu. Posle slede Kina, Vietnam, Sinapur, Rangoon, Indija, Mauricius, Juzna Afrika, Gana, Moroko I poslednja luka je u Spaniji.
Reakcija kad cuju da sam iz Srbije – otvorenih usta I ociju vidim kako pokusavaju uopste da lociraju Srbiju na mapi (uglavnom ne uspevaju) I onda pocinju pitanja “Pa kako si ti cula za ovaj program”, “kako to da mozes da priustis ovaj program”, “kako tako znas da pricas engelski”, “sigurno je mnogo hladno tamo u Sibiru”… Kako mi je vec dosadio standardni spil od stipendijama I tome kako sam (zamisli) ucila engleski u skoli…dosli smo do toga da je moja porodica u stvari clan Ruske mafije I da sam ja kao klinka obucavana da budem Ruski spijun u USA, I da zime u Sibiru su uzasno hladne…pa me zato moje ruske mafioze salju na americki fax u Grckoj - da ‘studiram’, kako bih se sto lakse infliltrirala medju neprijateljske snage   ;) Neki zapravo veruju da Hladni rat jos uvek traje…mozda su u pravu…?

Ja tako, kao zivi primer spijuna, plovim na brodu sa Archbishopom Desmond Tutu – nazalost jos nisam uspela da ukradem fotku…dekica je lukav! Tu su I ljudi iz Microsoft – X-box i Nike. Ali nista manje zanimljivi su ljudi iz bliskog istoka, tipa Lebanon, Jordan, Bangladesh…  Likuša iz Jordana je UPOZNALA Bred Pita I Angelinu Joli I svu njihovu decu dok su bili u Jordanu … UZIVO – jeli sladoled zajedno I pricali o vremenu..ono sto obicno radis sa Bredom I Endzi. Kaze Bred je imao onu ogromnu bradu, ali je Endzi bila ko slika – I na kraju krajeva, sve jedno ---- to su Bred I Endzi ….. najhot par holivuda… Upoznala sam I ljude iz Mexiko City, Kankuna , I slicnih mesta iz spanskih sapunica…..elegantno sam pozvana u Kankun kad sledeci put odem u Mexiko. Vazi mačko, vidimo se za novu godinu! Zakljucili smo mi iz internacionale (Nemacka, Ekvador, Kolumbija, Srbija, Lebanon i Peru) da je svet vrlo mali I da je fiesta, party I zurka ubedljivo najbolji nacin izrazavanja nasih slicnosti u mentalitetu.

Ovo je samo jedan isecak, jedna od situacija na brodu … S obzirom da nema telefona ni interneta, ljud tako sede, druže se, pričaju, igramo karte, pantomime – I sve te socijalne aktivnosti BEZ uredjaja koji primaju bežicne signale… Zamislite samo taj svet…. FENOMENALNO! :D Ali to je tesko razumeti, I cak zamisliti bez iskustva – nikad to ne bih mogla u ‘normalnom’ okruzenju; nema sanse da bih sebe naterala da ustanem u 6 am – vezbam YOGA (JA?! Radim jogu…o,O) – posle dorucak I 8am predavanja do 2. Posle 2 se mlatis, ucis, suncas se da bih u 5 opet vezbala (ko sekta svi zajedno na palubi skacemo uz Insanity videos) I onda uvece imamo kulturno obazovane programe, predavanja na temu Start-ups, Entrepreneurship, Kulturama koje nas cekaju, I slicno …. Apsolutno fenomenalan zivot….tako se osecam na mestu.

Za kraj, citat dana:

All journeys have secret destinations of which the traveler is unaware. – Martin Buber
Iliti
Sva putovanja imaju tajna odredista o kojima putnik do tada nije ni sanjao. – Martin Buber

Evo I nekih fotki lepota vidjenih u poslednje 2 nedelje:

San Diego luka, bejbe!

Ovo je prva slika u sobi, onaj ko zna može da zamisli količinu uzbudjenja u meni kad sam slikala ovakvu sliku !

 

Ovo mnogo vise fascinira uzivo… Hawaii zaliv

Poruka budućem: ruže su out, orhideje su in!

 

Slatki vodič I ronjenje u DECEMBRU, ovaj Januaru…razumite grešku..!

Zalazak Sunca u prvoj luci na putu oko sveta !

Pisite mi na maja.dimitrijevic.sp13@semesteratsea.org  - imam 2 sata interneta za 3 meseca – budzet level hiljadu! Ali e-mail je dostupan 24/7 ! Pisacu pisma sve ovo vreme – modifikovana, ova 21st century style !

1 comment:

  1. Sedim, citam, uzivam, komentarisem...
    Nice (nais)
    Jos, jos, jos...

    ReplyDelete